Mnoho majitelů nemovitosti se při jejím pořizování, nebo stavbě, dostalo na hranu svých finančních možností. Tím spíše v dnešní době, kdy stoupají nejen ceny materiálu, energií a dopravy, ale také sazby hypotečních úvěrů. To se pak často v rozpočtech škrtá vše, co není aktuálně nutné. Mezi časté škrty patří také motorové pohony pro garážová a vjezdová vrata. Bývá to však finančně náročná chyba. Neušetří se totiž skoro nic a navíc, při následné instalaci může vše přijít na mnohem více peněz.
Musí totiž znovu přijet firma, která instalovala bránu, nebo vrata. Často se navíc musí celý systém opět rozebrat a složit, někdy také natahovat elektrické vedení, jestliže se seškrtala i tato položka. A ještě jedna věc, na kterou se často zapomíná. Podle některých realitních makléřů, se u potencionálních zájemců o nákup nemovitosti bez elektrického otevírání vrat snižuje vnímání její hodnoty: „Nejde o to, že by zájemci chtěli snížit cenu, i když už i takovou situaci jsem zažil, ale spíše o to, že třeba v porovnání s jinými nemovitostmi se kvůli takové „drobnosti“ bude ta méně vybavená prodávat déle“, říká Martin Srnek, který pracuje jako soukromý realitní makléř.
Přitom základní sady kompletního elektrického pohonu pro otevírání garážových a vjezdových bran, navíc designově velice zajímavé, se dají pořídit za cenu do 15 tisíc korun. „Vše vyrábíme v Itálii a na design pochopitelně velice dbáme“, říká Eva Kolarov, ředitelka společnosti Beninca, která na českém trhu nabízí kompletní sortiment produktů motorových pohonů pro garážová vrata.
Právě společnost Beninca spustila před časem na svém novém eshopu prodej cenově velice přijatelných produktů, které nezatíží žádný rozpočet, snadno se montují a poskytnou veškerý potřebný komfort. „Vše máme skladem a dodáváme tedy v podstatě obratem. Vyrábíme v Itálii, nikoliv v Číně, takže zákazník nemusí čekat dlouhé týdny na dodání zboží“, vysvětluje Kolarov, která doporučuje, aby se zájemce o elektrický pohon pro garážová, nebo vjezdová vrata, spojil s některým ze servisních partnerů společnosti Beninca a nechal si připravit řešení na míru. „Jsme na trhu již 40 let a naše produkty prodáváme po celém světě. Stačí nás kontaktovat a o vše ostatní se postaráme my“, uzavírá Kolarov.