KATEGORIE

  • Úvod
  • Blog
  • BENINCA' CS zavádí online komunikaci a umělou inteligenci do poradenství zákaznického servisu ...

BENINCA' CS zavádí online komunikaci a umělou inteligenci do poradenství zákaznického servisu

BENINCA' CS zavádí online komunikaci a umělou inteligenci do poradenství zákaznického servisu

Umělá inteligence

Společnost BENINCA' CS, přední dodavatel řešení motorových pohonů pro garážová vrata a otevírání bran, představila svým zákazníkům jedinečnou službu, která nabízí bezplatné konzultace zákaznického servisu s využitím umělé inteligence (AI). Tato služba je k dispozici v případě poruchy motorového pohonu, kdy zákazník může zaslat videozáznam svého problému na servisní telefon certifikovaného partnera společnosti BENINCA' CS. Odborný technik s využitím AI posoudí problém a domluví se zákazníkem případný servisní zásah. „Jde zatím o zkušební provoz, nicméně první ohlasy zákazníků jsou fantastické“, říká Eva Kolarov, ředitelka společnosti BENINCA' CS a doplňuje: „Službu oceňují jak koncoví zákazníci, tak i naši certifikovaní partneři, kteří tak mohou mnohem efektivněji řešit případné servisní zásahy“.

Bezplatný servis BENINCA' CS

Bezplatná služba BENINCA' CS využívající AI při servisních konzultacích je jedinečnou nabídkou, která zákazníkům poskytuje rychlé a efektivní řešení jejich problémů. Služba je k dispozici všem zákazníkům, kteří zaznamenají poruchu v systému motorového pohonu svých garážových vrat nebo otevírání brány. Zákazník může jednoduše zaslat videozáznam svého problému na servisní telefon certifikovaného partnera Nefunkční pohon garážových vrat, nebo vjezdové brány již nemusí nutně znamenat několikatýdenní čekání na technika, složité popisování závady do telefonu a utrácení peněz za výjezd servisní firmy. Společnost BENINCA' CS, která na českém trhu prodává produkty italské firmy BENINCA', začala nabízet svým koncovým zákazníkům k identifikaci problému online komunikaci, a to včetně využití umělé inteligence (AI).

, který problém posoudí pomocí AI a domluví se se zákazníkem na servisním zásahu.

Výhody využití bezplatné služby BENINCA' CS využívající AI při servisních konzultacích se zákazníky jsou obrovské. Zaprvé šetří zákazníkům čas, protože mohou získat rychlou a efektivní konzultaci k řešení svých problémů, aniž by museli čekat na návštěvu technika. Za druhé šetří zákazníkům peníze, protože nemusí platit za návštěvu technika, který problém diagnostikuje. Diagnostika na základě umělé inteligence je bezplatná, a pokud bude nutný servisní zásah, bude přibližná výše servisních nákladů sdělena zákazníkovi předem.

V tuto chvíli sbíráme především zákaznická data a zkušenosti s využitím služby. Služba má sloužit nejen koncovým zákazníkům, ale také našim certifikovaným servisním partnerům, kteří tak budou moci rychleji a efektivněji reagovat na zákaznické požadavky“, uzavírá Kolarov.